Overslaan naar content

Facilitair beheerder • 8-12 uur

Op locatie
  • Zwolle, Overijssel, Nederland
HR & Office Management

Functieomschrijving

Met een groot kantoor is het van belang dat deze goed wordt onderhouden. We zijn daarom op zoek naar een flexibele Facilitair Beheerder in de binnenstad van Zwolle.

Hoe maak jij als Facilitair Beheerder onze klanten blij? 

Wij zijn Kaartje2go. Onze naam zegt het al: wij maken kaarten. Nou ja, eigenlijk maken onze klanten de kaarten en wij helpen ze er een handje mee. Om er voor te zorgen dat onze medewerkers zorgeloos kunnen werken, zijn wij op zoek naar een Facilitair Beheerder.

Als Facilitair Beheerder ben je flexibel in het indelen van je werktijden/dagen. Het belangrijkste is dat je ervoor zorgt dat ons kantoor goed wordt onderhouden.


Dit doe je door:

  • Reparaties en onderhoudswerkzaamheden te coördineren. Denk hierbij aan de internetverbinding, het ontluchten van de verwarmingen, het opnemen en doorvoeren van de meterstanden, lekkage, de brandmeldinstallatie en kantoorinrichting.

  • Afhandelen van vragen met betrekking tot koffiemachines, zonneschermen, verwarming en airco’s.

  • Periodiek onderhoud te plannen met Vitens, de glazenwasser, ongediertebestrijding en installatiebedrijven.

  • Het ontvangen en informeren van de leveranciers omtrent bovenstaande onderhoudswerkzaamheden en periodiek onderhoud.

  • Te zorgen dat we voldoen aan de wettelijke verplichtingen m.b.t. brandveiligheid etc.


Wat maakt jou uniek als Facilitair Beheerder

Je bent een manusje van alles en geen klus is jou te gek, verder:

  • Ben je +/- 8 tot 12 uur per week beschikbaar.

  • Kan je omgaan met de vrijheid in je werkzaamheden.

  • Heb je ervaring met facilitair beheer en ben je technisch onderlegd.

  • Heb je oog voor detail, ben je integer en betrouwbaar.

  • En woon je last but not least; in / rondom Zwolle, waardoor je snel ter plekke kunt zijn.


Wat wij jou bieden 

Wij vinden natuurlijk dat Kaartje2go de aller-allerleukste werkplek is. Maar om jou ook te overtuigen hebben we de voordelen voor je op een rijtje gezet. 

  • Allereerst natuurlijk een goed salaris.

  • Een duurzame en groene organisatie.

  • Reiskostenvergoeding (Maar echte helden pakken de fiets!) 

  • Een tof en inspirerend kantoor in het centrum van Zwolle, op loopafstand van het centraal station. 

Vereisten

Interesse? Zo hengel je deze functie binnen

We snappen dat je op het puntje van je stoel zit en niet kunt wachten om te solliciteren op deze functie. Stuur daarom je cv naar plezier@kaartje2go.nl en geef antwoord op de volgende vier vragen:

  1. Waarom ben jij dé Facilitair Beheerder die wij zoeken?

  2. Waarom wil je graag werken bij Kaartje2go?

  3. Wat wil je graag van ons leren? 

  4. Met welke skills en persoonlijke eigenschappen kom je ons verrassen?

Binnen 5 werkdagen hoor je of je wordt uitgenodigd voor het kennismakingsgesprek. Wil jij meer weten over werken bij Kaartje2go? Dan mag je altijd een berichtje sturen📱 06-82293146 | plezier@kaartje2go.nl

Op locatie
  • Zwolle, Overijssel, Nederland

of

Apply with Indeed onbeschikbaar