Skip to content

Financieel Administratief Medewerker • 24 uur

Zwolle, Overijssel, NederlandHR & Office Management

Functieomschrijving

Zorg jij ervoor dat elke euro bij de juiste ontvanger terechtkomt, sluit je maandelijks foutloos de boekhouding en word je gelukkig van analytisch en precies werken? Dan ben jij de Financieel Administratief medewerker die wij zoeken.


Hoe maak jij als Financieel Administratief Medewerker onze klanten blij? 

Wij zijn Kaartje2go. Onze naam zegt het al: wij maken kaarten. Nou ja, eigenlijk maken onze klanten de kaarten en wij helpen ze er een handje mee. Kaartje2go is een succesvolle en gezonde e-commerce speler, in 2022 verkozen tot Beste webwinkel van Nederland. We zijn ook actief in België en Duitsland. Om ervoor te zorgen dat onze klanten zorgeloos kaarten kunnen maken en onze collega’s hun werk goed kunnen doen, zijn wij op zoek naar een Financieel Administratief Medewerker die zorg draagt over onze boekhouding en de financiën. 


Als Financieel Administratief Medewerker ben je onder meer verantwoordelijk voor het financieel beheer van 4 bv’s, de crediteuren adminstratie en draag je zorg over de betaling van de debiteuren en samenwerkingen. Je zorgt ervoor dat de omzet van webwinkels en financiële administratie sluitend is. Een keer per kwartaal bereid je de btw-aangifte voor, betaal je de facturen van onze externe designers en check je of alles goed in software programma’s Exact Online en Moneybird staat. 


We werken samen met betaalprovider Mollie, waarvoor je maandelijks handmatig gegevens invoert in ons boekhoudsysteem Exact Online. Een uitdaging voor jou is het automatiseren van dit proces. We willen graag de gemakkelijkste zijn, zowel voor onze klant als voor onze medewerkers. 


Daarnaast ben je een vraagbaak voor medewerkers, help je bij het verlengen van licenties en declaratieverzoeken, vul je maandelijks de CBS-rapportage in, onderhoud je contact met onze accountants, betaalprovider Mollie en onze externe boekhouder waarmee je de Btw-aangiftes regelt. 


Hoe ziet een dag als Financieel Administratief Medewerker eruit? 

‘Je start de dag met een stand-up en bespreekt wat er op de planning staat. Vandaag begin je met het checken van je mail om te zien of er nog vragen zijn vanuit het bedrijf of externe vragen die je kunt beantwoorden. Na het beantwoorden van de vragen kijk je in de factuurmail om de facturen die betaald moeten worden te betalen.

Time flies, dat was de ochtend. Samen met collega’s maak je een lunchwandeling om zo weer met nieuwe energie te starten aan de middag. De middag staat in het teken van boekhoudprogramma’s Exact Online en Moneybird. Je zorgt dat alles goed geboekt staat zodat je aan het eind van elk kwartaal een btw-aangifte kunt doen. Tussendoor beantwoord je vragen die je krijgt van collega’s over betalingen en voor je het weet is het  17:00 uur.’


Wat maakt jou uniek als Financieel Administratief Medewerker

Als Financieel Administratief Medewerker kun je goed zelfstandig werken en zijn facturatie en boekhouding bekend terrein. Daarnaast:  

  • Heb je MBO+/HBO werk en denkniveau en relevante werkervaring. 

  • Hou je ervan alle cijfers kloppend te houden en doe je dit analytisch en precies. 

  • Bewaak je het overzicht en kan je goed plannen. 

  • Kan je omgaan met vertrouwelijke informatie.

  • Is het een pré als je ervaring hebt met Exact Online en Moneybird.


Over je team bij Kaartje2go

Samen met 6 enthousiaste collega’s vorm je een top team. Er zijn korte lijnen. Je weet wie wat doet, je leert elkaar snel kennen en je hebt veel vrijheid. Klaas noemt zichzelf ook wel *mva, is sportief en inspireert je met zijn visie over Kaartje2go. HR Business Partner Linda is om te kopen met alles wat zoet is en weet je met haar goede coachende vragen, aan het denken te zetten. Recruiter Kay-Lee is altijd fanatiek op zoek naar parels die goed passen binnen Kaartje2go en maakt je (onbewust) super enthousiast over recruiten. HR Medewerker Sharon is onze mega-blije sporty collega, voor je het weet, ben je door haar enthousiasme fanatiek aan het sporten.  Office Manager Anouk zorgt dat alles binnen het kantoor op rolletjes loopt, en helpt je met liefde bij al je facilitaire vragen en COO Amela, heeft veel HR-ervaring en deelt met veel passie en plezier haar visie op HR en goede restaurants :) 

Daarnaast vinden we de gezelligheid en saamhorigheid in ons team ook een eervolle vermelding waard! 

*Manusje van alles 


Wat wij jou bieden 

Wij vinden natuurlijk dat Kaartje2go de aller-allerleukste werkplek is. En dat vinden je collega's ook. Kaartje2go is Great Place to Work, en zelfs opgenomen in de top 10 Best Workplaces van middelgrote bedrijven in Nederland. Maar om jou ook te overtuigen hebben we de voordelen voor je op een rijtje gezet. 

  • Allereerst een goed en marktconform salaris o.b.v. werkervaring.

  • Een collectieve pensioenregeling, zodat je ook op je oude dag nog aan ons denkt.

  • Een jaarlijks ontwikkelbudget, om ervoor te zorgen dat je op de hoogte blijft van de nieuwste ontwikkelingen binnen jouw vakgebied.

  • Een vitaliteitsbudget, zodat je fit en vitaal het jaar doorkomt.

  • Toegang tot open up, een platform dat je als #BLIJMAKER kunt gebruiken voor je mentale welzijn.

  • Een duurzame en groene organisatie.

  • Reiskostenvergoeding (Maar echte helden pakken de fiets!)

  • Een MacBook Pro met bijbehorende tools.

  • Een tof en inspirerend kantoor in het centrum van Zwolle, op loopafstand van het centraal station.

  • Behoefte aan een andere werkomgeving? Dat kan! Je kunt kosteloos het Kaartje2go vakantiehuis in Friesland reserveren voor jou en je team.

  • Naast een werkplek in ons fijne kantoor kun je ook deels remote werken. Je krijgt hiervoor de mogelijkheid om je eigen werkplek in te richten.

  • En last but not least, een gezellig team en een plek waar jij als persoon gewaardeerd wordt en je ideeën en kwaliteiten kunt inzetten.

Vereisten

Interesse? Zo hengel je deze functie binnen


We snappen dat je op het puntje van je stoel zit en niet kunt wachten om te solliciteren op deze toffe functie. Klik daarom op onderstaande sollicitatieknop en solliciteer met je cv en geef antwoord op de volgende vier vragen:
  1. Waarom ben jij dé Financieel Administratief Medewerker die wij zoeken?

  2. Waarom wil je graag werken bij Kaartje2go?

  3. Wat wil je graag van ons leren?

  4. Met welke skills en persoonlijke eigenschappen kom je ons verrassen?

Binnen 5 werkdagen hoor je of je wordt uitgenodigd voor het kennismakingsgesprek. Hebben we na dit gesprek al je verwachtingen overtroffen? Dan nodigen we je graag uit voor een meeloopmoment, waarbij je ervaart hoe het is om een blijmaker bij Kaartje2go te werken. Na dit meeloopmoment hoor je of jij je ook een blijmaker mag noemen en zal er een arbeidsvoorwaardengesprek plaatsvinden.


Wil jij meer weten over werken bij Kaartje2go? Dan mag je Kay-Lee altijd een berichtje sturen📱 06-82293146 | plezier@kaartje2go.nl

Zwolle, Overijssel, Nederland

of

Apply with Indeed onbeschikbaar